Oferta realizacji zadania publicznego 19a
Opublikowano 04 sierpnia 2025

Fundacja Pałac Struga złożyła ofertę realizacji zadania publicznego pn. "VII Podwieczorek
z Księżną Izabelą Czartoryską i Finisaż: V Międzynarodowy Przegląd Sztuki – Od Gór
po morze. Pałac Struga 2025"; zgodnie z art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z ustawy oferta zostaje zamieszczona na stronie internetowej, Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń na okres 7 dni.

Każdy w terminie do – 07.08.2025 r. może zgłosić uwagi dotyczące oferty:

· Pocztą elektroniczną na adres: d.chodnik@powiatwalbrzyski.pl lub
· pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu Al. Wyzwolenia 24 58-300 Wałbrzych - liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu; lub
· drogą elektroniczną za pomocą ePUAP

Pliki do pobrania